hemma!

Hejsan nu är jag hemma, slutade lite tidigare än vanligt. Hade "idrott" på morgonen, sen kollade vi på ice age 3.
Efter de var de lunch vid typ halv 1. Efter lunchen typ vid 1 så skulle vi städa skåpen. Sen slutade jag vid typ halv 2=). Idag ska jag på nån carola sak med min mamma och min syster. Mamma är redan inne i stan för att träffa typ carola i ett genrep eller något. Aja, jag och min syster åker typ vid 4 och åker in och äter inne i stan. På tacobar antagligen eller något. Aja, mer kommer säkert sen. Är hemma vid typ 11 så då kommer de nog inte bli någon bloggning. STORA PUSSAR!

bild tagen från i början av sommaren skulle jag kunna tro. .
jag har skrattgropar, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0