Träningsdags snart!

Godmorgon! eller kanske inte godmorgon menmen, igår till idag så sov jag hos tessi:), Vi var hos hennes pappa, både jag sofie och tessi, sen så åkte sofie hem, och jag och tessi gick hem när de blev bättre väder, vid ungefär 9 var vi hemma hos hennes mamma, vi såg på en film, sen så pausade vi typ 3 gånger också, sen somnade vi efter vi snackat, haha, bra va?:),

Idag så vaknde vi vid kvart i elva.Vi gick upp åt frukost, pratade lite, vid klockan 2 idag så måste jag vara klar för att åka till min träning, då ska vi åka till torvalla och mötas alla i laget för att åka ut till lagnö. De ligger en bit utanför stan..
Träningen börjar vid 3 eller halv 4 sen slutar vi vid 8. Sen ska vi hem och sen ska jag nog mysaaa:)

men nu måste jag fixa mig lite, kanske skriver ett inlägg när jag kommer hem,
ciaaaaaoooo!
'

Kommentarer
Postat av: lindha

Skulle du kunna vara gullig & rösta på mig här : www.eemsn.blogg.se , skriv : lindhanilsson.blogg.se där man ska skriva en kommentar i hennes tävling, tack på förhand! Puss / lindha

2009-08-16 @ 14:51:47
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0