Skolfoto!

hejsan på er! idag så har dagen rullat på som vanligt, idag tog vi skolfoto! hopps man blev bra på dem! Sen tog jag även kompiskort med lindha nilsson, hoppas de också blev snyggt! Vi fotade oss typ från 2 eller något men jag tog inte tåget förrens 3. Då ringde ajg pappa och sedan amanda. Jag och amanda sa att vi skulle göra något när jag kommit ner och sen skulle hon sova här. Hon och jag möttes vid bron vid typ 4, för jag behövde fixa lite saker innan. Efter de så gick vi till skotten och köpte glass & en chokladkaka! Nu så har vi kommit hem och käkat middag, vi gjorde köttbullar&makaroner, de blev grymt gott :) Nu så har jag precis pratat med min gulla farmor =) men nu ska jag avsluta/felicia

hahha, så här såg de ut,
fast utan ärtor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0