ÖRAN

hejsan på er! Nu så har jag inte skrivit på hela dagen, men de har jag inte haft tid med heller..
Jag var på Öran idag, som en utflykt. Vi var där till 12 sen slutade vi. Efter de gick jag och sofia hem till henne.
Vi åt glass& frukt. Sen så visste vi inte vad vi skulle göra, då ringde vi jennifer och frågade om hon ville göra något,
för vi skulle åka till Öran och bada, de hade vi inte gjort innan..
(bilder kommer senare)

Så då cyklade vi dit, sen badade vi och så, sen åkte vi hem en timme senare.
Jag var hos sofia ett tag, sen åkte jg hem med pappa,malin&tilda i bilen.
Nu så när jag jag kommit hem har jag matat tilda, och sen satt mig här!
 De var min dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0