onsdag

Hejsan, idag så slutade jag runt halv 2 sen så kollade jag på min telefon efter vi slutat då hade lindha smsat mig,
Hon ville träffa mig innan hon gick in på sin begravning, alltså åhh, de är så synd om henne och alla runt om kring henne, tänk att bara när en person dör så berör de alla runt om kring en som stod personen nära.
Men du vet ju att hon kommer att ha de bra där uppe!
 Jag kramade om henne innan begravningen, emy med. Vi satt kvar till begravningen var slut,
då kommer lindha ut, gud alltså, du vet att jag alltid kommer finnas vid din sida lindha!

Efter vi var klara gick jag och emy hem, hon hem till sig och jag hem till mig,
nu så har jag gått till tessan också, puss

love ya to the end!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0