Kräftor!

Hola amigos! Idag vaknade aj gvid ungefär 10, då gick jag och Emy upp och fixade oss.
Vi klädde på oss och sedan åt vi frukost, vi gjorde toast,mmm va gott!
Efter jag var färdig och allt så var de dags att gå ut till mamma,
 för hos skulle skjutsa mig till träningen som började 12.
Träningen gick asbra!Efter träningen åkte jag till donken och tog bara en hamburgare till lunch.
Efter de så skjutsade mamma ner mig till Pappsen i nynäs, och nu är jag nere där.
Jag har kollat lite på tv, sen har jag tagit en dusch. Nu så har jag precis dansat lite med min lillasyster Tilda,
haha, ikväll så blir de kräfter! gud, jag åt inte de förra året, tänk om jag inte gillar de längre:O?
Men de tror jag,annars så får jag äta lite räkor, och massa godis.

Men nu sk jag leka vidare;), höres/felicia

älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0