fre/lör

Hola amigos! de blev inte så mycket skrivande igår.
Men Jag slutade skolan vid 2, å gick jag,emy & lindha hem till emy.
Där tog vi de bara lugnt. Sen skulle vi äta, då åt vi våfflor!
Haha, de blev lite mycket våfflor kan man ju säga!

Sedan skulle jag på träning! Vi gjorde mest bara volter, men de var kul :)
Efter träningen åkte jag hem till emy direkt, och duschade nästan på en gång,
hahah, emy&lindha hade sminkat sig som apor :O, de var så bruna,
och dom skrattadetyp hela tiden! och jag satt där som ett frågetecken.

Senare efter jag duschat så skulle vi kolla på film, de blev bert!
hahha, vi kollade typ på halva filmen sen somnade vi ;)
Sen hade emy gått upp och tagit en madrass och skulle sova på den,
men då vaknade jag och lindha och vi gick in och sov i badrummet!
hahaha, de var typ den kvällen ;)

Idag så vaknade vi runt 10, då gick vi upp och åt frukost,
sen så bubbelbadade vi, de cvar skitkul! :)
hoppas bara emys mobil funkar, för då kan vi lägga in bilderna;)

jaja, nu ska jag roa mig med emy, lindha har precis gått;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0