Dagen!

Hejsan! skoldagen varade inte så länge, vi slutade runt halv 12. Sedan gick jag och Lindha hem till mig (till mamma)
och jag hämtade skor tills imorgon. Vi tog bussen ner till centrum,(lata som vi är :P) sen hoppade vi på tåget till haninge centrum. Där gick vi direkt till donken och beställde 2 cheeseburgare och 2 glassar. Sedan kom Melina(lindhas syster)
och satte sig brevid oss. Vi snackade och sen gick vi och kollade i affärer. Då mötte vi även Ida(lindhas kusin) och hennes två kompisar. Vi var med dom ett tag, sedan tog vi tåget till västerhaninge och sedan buss till tungelsta.
När vi var i tungelsta så satte vi oss på en bänk och bara pratade & hade de mysigt.
Jag tog tåget som gick 16.30 och var hemma 17.00.

Nu ska jag avsluta puss/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0