Sjuk

Hej hej! Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket, men jag har varit sjuk:/,
I söndags kväll så spydde jag. Jag spydde även på natten....
Jag har inte spytt sen dess... Tur de ;)

I måndags så hade jag 40 graders feber,
Och mådde dåligt. Var seg och så.

Igår så blev jag mera på bättringsvägen :)
Det är bra :) Jag orkar inte vara sjuk.
Jag var ju nyss de.

Men nog om alla andra dagar, Nu går vi till idag:
 Idag e jag hemma igen, är inte riktigt frisk än.
Idag så är de första dan jag kan gå utan att det snurrar :)
Jag e asglaaaad :) Orkar inte ligga i sängen och lata mig hela dagen.
Även fast de kan vara skönt ändå:P.

Men nu ska jag ta och kolla om jag har feber,
Känns inte som de,
Hörs kanske senare :)
Puss puss felicia.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0