Movie!

Hejsan bloggen!
Nu så har jag tränat. Träningen gick asbra:)
Den var både bra och man gjorde saker hela tiden.
Innan träningen så skulle hela laget ut och springa,
efter de var jag helt anfådd. men det känns jätteskönt 10 min efter eller så.

Aja, efter träningen så åkte jag till lillkonsum med mamma,
vi skulle köpa bröd, men jag köpte godis också.
Jag och mamma åkte hem och efter de så gick jag till tessan.
Nu så har vi kollat lite på sanningens ögonblick och pratat lite.

Är lite hes,men det går nog över,
men nu ska vi kolla på typ en film som heter freaky friday.
Huvudrollerna: Lindsay Lohan och Jamie Lee Curtis.


Söta tilda!(klicka på bild för större)

Men, let's see the movie:)!
Skriver imorgon
puss och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0