Frågor:)

Tjollahopp!
Nu så sitter jag hära igen :)
Har inte gjort s mycket idag,
mest legat och tagit de lugnt,
Men dags med lite frågor:

Dagens låt: High school musical - Can i have this dance
Dagens frisyr: knut med hårspännen.
Dagens smink: Inget
Dagens händelse: Åkte hem från landet
Dagens planer: Vet ej, får väl se
Dagens vill ha: kläder,smink, allt vill jag ha!
Dagens saknad: barndomsvän, Tom
Dagens drog: datan tror ja:P
Dagens finaste: Lillasyster Tilda!
Dagens måste: Äta godis:)
Dagens dricka: Coca cola.
Dagens köp: ingenting
Dagens skönaste: haha, filmen:)
Dagens mat: påskmat.
Dagens sjuka: att jag och lindha badade .., sjukt dumt, det gör vi inte om hjärtat!
Dagens kärlek:Till Lindha
Dagens sämsta: badet var nog de,
Dagens mående: trött


Nu är det dags för Wipeout, pussar!

Kommentarer
Postat av: lindha

nej, de gör vi aldrig om ! Fyfan :P

haha, älskar dig (h)

2009-04-12 @ 21:06:01
Postat av: Fells

älskar dig med (H)

2009-04-12 @ 22:08:01
Postat av: fellapella.blogg.se

alltså jag :):P

2009-04-17 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0