Farsta med emy:)

Hejsan bloggen!
idag så vaknade jag hemma hos Emy vid ungefär 11 på morgonen.
haha vi somnade typ vid halv 12 eller 12 :O, konstigt att vi sov så länge.
Aja, vi gick upp efter ett tag och gjorde oss i ordning,
Vi planerade dagen, slutligen så blev de att v iåkte till Farsta Centrum.
Vi åkte hem till mig och hämtade pengar, sen åkte vi dit,

Jag hittade ett par mörkblåa jeans från cubus,
Dom var faktiskt snygga, sen hittade jag ett par guldiga örhängen från Gina tricot.
Emy köpte ett linne och lite underkläder.
Vi tog tåget som gick 16.46, försening.
Fick ta ersättningsbuss ner till nynäs,
kom hem vid ungefär 10 i 6.
 
har ätit middag precis,
men nu är det dags att plugga :/,
har prov på torsdag och två läxförhör..
puss puss på er!


Kommentarer
Postat av: ninni

hej svejs! <33 läs gärna min blogg!! :)

2009-04-21 @ 20:18:25
URL: http://westins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0