En helt vanlig måndag!

Hejsan!
Dagen började med att jag vaknade av den hemska väckarklockan som ringde.
Jag ville helst inte gå upp efter en sliten och jobbig gårdag, men var ändå tvungen att gå upp.
Jag gjorde mig klar för att möta Evelina som vi hade bestämt, och vi gick tillsammans till skolan.
Första timmen hade vi matte med Ali. Han lärde oss hur man skulle omvandla bråkform till decimanform.
Dagen flöt på som vanligt och snart var det lunch.Jag var inte så sugen på den så frästande och goda maten som ribby erbjöd så jag gick ner till cafeterian och tog en fralla. Mitt vanliga lunchbehov.
Jag missade spanskan eftersom vi hade friendsmöte. Efter friendsmöte var det bara en lektion kvar.
Jag och Sofia gick och tog No-böckerna och gick till lektionen.
Vi hade en helt vanlig d.v.s stökig No-lektion och slutade 15.10.
Nu ska jag gå och plugga till mitt So-prov imorgon.

Skriver kanske senare /Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0