JULAFTON!

GOD JUL!(i efterskott)
tyvärr så blev det ett efterskott,
pågrund av att jag skulle ut till landsort med båten som gick halv tio den 23 december.
Här är även bilder från Landsort:

            
Tilda som tomte.                           Tilda ser inte så glad ut.
Sockersöt liten skit.                       Men desiree lägger på ett smile.

På Julafton vaknade jag av mig själv. Efter det så gjorde jag mig i ordning. Jag hade ett par svarta tights med en röd tunika till. Halsband och örhängen slängde jag även på mig. Vi kollade på kalle anka klockan tre. Efter det var det dags för paket! Jag fick b.la pengar, presentkort & lite kläder , m.m. Sen hade vi rimpaket.
Jag har haft en bra julafton! Har du haft det?

Aja, jag lägger in mera bilder senare!
Nu ska jag blogga.
XOXO./Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0